وقتی بچه خوابه تو چه حالتی اروغشو میگیرین؟



بارداری

۴ پاسخ

من اخرشبا مخصوصا آروغش رو نمیگیرم روی سطح شیب دار میزارم زیر سرش رو بالا میارم،تو ننوهم میزارم که شیب داره

من که تو خواب نمیگیرم آروغشو
چند بار امتحان کردم نزد
منم بیخیال شدم

سر شونه
یا خودت لم بده روی سینت بزار اینجوری صدای قلبتو میشنوا آرومم میشه

بلند کن روشونت بزار بیدارنمیشه ک

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو ۳ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی
مامان محمدماهان🫧💚 مامان محمدماهان🫧💚 ۱۲ ماهگی
مامان امیرحسین مامان امیرحسین ۷ ماهگی