سلام‌خانما بتا ۲۰۰ خوبه؟برا دو روز تاخیر؟

۹ پاسخ

خوبه ۴۸ ساعت بعد همون آزمایشگاه تکرار کن اگه حدود ۲ برابر شده باشه یعنی رشدش خوبه.
من با ۴ روز تاخیر ۲۶۰ بودم ۴۸ ساعت بعد هم تکرار کردم خوب رفت بالا

خوبه عزیزم عالیه

من با سه روز تاخیر ۵۷۰ بودم

اره خوبه

واسم‌دعا کنید دارم‌میرم دکتر برام‌آمپول بنویسه تک رو خدا دعام‌کنید این یکی بمونه واسم

علایم بارداریت چیه با دو روز تاخیر پریودی

مثبته دیگه مبارکههه

بله خوبه

مگه پریود نشدی؟

سوال های مرتبط

مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته دهم بارداری
مامان محمد رضا مامان محمد رضا هفته یازدهم بارداری
مامان طاها،شکوفه بهار مامان طاها،شکوفه بهار هفته یازدهم بارداری
مامان نورا مامان نورا ۶ ماهگی
مامان سانیار کوچولو مامان سانیار کوچولو ۴ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه هفته هجدهم بارداری
مامان نی‌نی گولو مامان نی‌نی گولو هفته سی‌وسوم بارداری
مامان ماه من🌙💕 مامان ماه من🌙💕 هفته هفدهم بارداری
مامان یزدان مامان یزدان هفته نوزدهم بارداری
مامان نقلی💙 مامان نقلی💙 هفته سی‌ویکم بارداری