۱۰ پاسخ

وزن نینی من هم همینقدر بود ،عالی نیست ولی بد هم نیست خبه

آره عزیزم خوبه

من ۳۰ هفته و ۲ روز وزنش ۱۶۰۰ بود بازم برا شما خوبه کم نیست

خوبه عزیزم اینو ببین

تصویر

آره کم عزیزم بایددکترت برات پودری یادارویی چیزی بنویس

عالیه صدکتو ببین چنده

به من گفتن کمه تو همین هفته همینقدر بود وزنش

خوبه هفته ۳۲ بیشتر وزن میگیره

صدکش چند بود؟

من 30 هفته و پنج روز 1460 بود
دکتر گفت کمه 300 گرم
صدکش چنده؟
دکترم واسم لیدی میل نوشت
ولی تو بازم بیشتره نی نی منه وزنش

سوال های مرتبط