پسر من ۲۹ هفته ۱ روز ۱۴۰۰ بود، برای شمام خوبه
گزوه مامانای کرمانی روبیکا داریم خواستی آیدیتو بده اددت کنم
تو بستنی پودر بادام بریز با موز بخور یا بریز اینا رو تو شیر بدون موز
پودر لیدی میل با اینا بچه من اوکی شد
منم ۳۰ هفته و چهار روز وزنش ۱/۴۷۰ بود با صدک ۲۹ دکتر برام لیدی میل نوشته،دو هفته دیگه برم سونو مجدد.تغذیه اتم پر پروتیین باید باشه میگن
من سی هفته و یک روز
۱۳۸۰بود
امروز نوبت دارم برم مجدد سونو
هرروز تخم مرغ ابپز،بستنی سنتی،دلستر،گوشت و مرغ ،سیب زمینی ابپز،مغزیجات خوردم
قرص ارژنین هم بهم داده بود
اگه نتیجش خوب بود بهت میگم توام بخور اینارو🥲
من 30هفته 6روز 1412بود وزنش
یکم کمه عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.