۵ پاسخ

من این جدول رو دارم ولی یکم کم و زیادش مشکلی نداره

تصویر

عالیه

سنو چی دادی دکتر نوشت یا خودت رفتی

اره خوبه نرماله

عالیه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ مامان اَبرا☁️🧚🏻‍♀️ ۱ ماهگی
مامان مامان ابوالفضل مامان مامان ابوالفضل ۵ ماهگی
مامان دوتا وروجک مامان دوتا وروجک ۷ ماهگی