۱۱ پاسخ

نه نرماله گلم من ۳۲ هفته ۲۴۰۰ بود

من 33هفته 2152بود

من درست ۳۳ هفته ۲۲۵۰ بود

نه نرماله
۳کیلو و ۱۰۰بدنیا میاد حدودا

من 34 هفتگي پسرم 2و 400 بود

خوبه نرماله من 34 هفته رفتم 2550 بود

۳۳ هفته ۴ روز

سلام منم 33هفته 6روز دیروز 2200بود گفت خوبه وزنش گلم چون دیابتی هستیم یه دویست صدگرمی بیشتره وزنش هم عالیه گلم

۲۱۶۶ گفت بچت کوچیک

کمم هست

طبیعیه عزیزم .

سوال های مرتبط

مامان ابوالفضل کوچولو مامان ابوالفضل کوچولو هفته سی‌وهفتم بارداری