هیچ دردی نداره اینجا زیادی بزرگش میکنن عین معاینست ده دیقه هم طول نمیکشه
من انجام ندادم ولی خیلیارو اینجا دیدم بعد انجام دادنش بلافاصلع باردار شدن
نه دردی نداشتم گلم هچی همین دوازده اردیبهشت انجام دادم همون ماهم باردار شدم انشالله ک قسمت خودت
من انجام دادم چندماه قبل اینجا ی جوری منو ترسونده بودن توذهنم ازش ی غول ساخته بودم ،،،ولی اگه بازم نیاز باشه حتما انجام میدم تازه یکی از لولهامم بسته بود،،فقط قبلش دوتا شیافت دیکلوفناک بزار دیگه برو انجام بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.