من خیلی وقته ۶ میبندم
هانیز بگیر سایزش بزرگتره
کیفیتش هم بهتره
من سایز ۵ میبندم
منم ۶ مولفیکس میبندم
چون دختره خوشش نمیاد تنگ باشه
۵میبندم گشاده ۵هنوز
۶ میبندم عزیزم
من خیلی وقته ۶ میبندم البته شورتی
من 5 چند سری 6 گرفتم خیلی بزرگ بود
جدیدا امتحان نکردم سایز 6 رو
من برند مای بیبی شورتی هفت میبندم آخه شش حس کردم کوچیک شده
من۶میبندم براش
شورتی ۶
همچنان پنج شورتی
من چهار کیبندم حس میکنم گشادم هست مارک مای بیبی تقریبا ده کیلوعه دخترم
من ۵
من خیلی وقته ۶میبیندم
با اینکه وزنش بالاست هنوزم ۵ میبندم ولی هم ۶ خریدم هم ۷ منتظرم پنجش تموم بشه😵💫🤣🤣
فعلا ۵ شورتی اندازشه
من ۵ میبندم
من از یکسالگی ب بعد شش میبستم یک ماهه دیگه هفت میبندم شورتی
سایز ۴
چند وزنش من چهار شرتی میبیندم حس میکنم دیگ کوچیک شده
هییی۶؟؟؟ من ۴میبندم
چند کیلویه پسرت؟ پسر من ۱۰ و۵۰۰
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.