۲۱ پاسخ

من خیلی وقته ۶ میبندم

هانیز بگیر سایزش بزرگتره
کیفیتش هم بهتره
من سایز ۵ می‌بندم

منم ۶ مولفیکس میبندم
چون دختره خوشش نمیاد تنگ باشه

۵میبندم گشاده ۵هنوز

۶ میبندم عزیزم

من خیلی وقته ۶ میبندم البته شورتی

من 5 چند سری 6 گرفتم خیلی بزرگ بود
جدیدا امتحان نکردم سایز 6 رو

من برند مای بیبی شورتی هفت میبندم آخه شش حس کردم کوچیک شده

من۶میبندم براش

شورتی ۶

همچنان پنج شورتی

من چهار کیبندم حس میکنم گشادم هست مارک مای بیبی تقریبا ده کیلوعه دخترم

من ۵

من خیلی وقته ۶میبیندم

با اینکه وزنش بالاست هنوزم ۵ میبندم ولی هم ۶ خریدم هم ۷ منتظرم پنجش تموم بشه😵‍💫🤣🤣

فعلا ۵ شورتی اندازشه

من ۵ میبندم

من از یک‌سالگی ب بعد شش میبستم یک ماهه دیگه هفت می‌بندم شورتی

سایز ۴

چند وزنش من چهار شرتی میبیندم حس میکنم دیگ کوچیک شده

هییی۶؟؟؟ من ۴میبندم
چند کیلویه پسرت؟ پسر من ۱۰ و۵۰۰

سوال های مرتبط