۱۱ پاسخ

هانیز۵ بخر قوارش بزرگه اندازه ۶ میشه ! مای بیبی افتضاحه بابا اصلا ۶ش اندازه ۵ انگار

پسر من ۱۱ونیم کیلوعه
۵ میبندم ولی تنگش شده
مجبورم ببندم کلی ۵ دارم🤦‍♀️🤦‍♀️🤦‍♀️

وزنش 12ونیم شورتی سایز6میبندم

گندم ۱۰ کیلوعه سایز ۵ مارک مای بی بی میبندم

بعد برا پسر شما ۶ خوبه
دختر من ۱۱ شد براش ۶ گرفتم

دخترم ۱۵ کیلوعه ۶ مای بیبی شرتی ولی جدیدا رد میندازه ۷ هم پیدا نمیکنم

من شورتی مای بیبی سایز 5 میبندم
پسر منم یازده کیلوعه 5 فعلا اندازشه

من شورتی مایبیبی میبندم سایز چهار ۱۲و سیصده روش هم نوشته تا ۱۴کیلو سایز چهار مناسبه

دخترم ۱۰ کیلو هست چند ماهه که ۶ مولفیکس میبندم .توی ۵ انگار بچم خفه بود با اینکه جثه ی ریزی هم داره

خم میشه*

۶هانیز می‌بندم عزیزم،با اینکه ۵ دقیقا اندازه‌شه ولی با ۶ خودش راحت‌تره
ی مدت هم شورتی مای‌بیبی گرفتم،۵

سوال های مرتبط