از بیکاریییی😁😁😁😁
#فرزندپروری شیرخشک بچه مایبیبی

تصویر
۸ پاسخ

نوووش جان منم دیروزپختم

دستور میدی عزیزم

چه عالی شده

نوش جان😍😍کاش منم از بیکاری درست میکردم اون روز همه چیشو گذاشتم بیرون درست کنم دیدم حالشو ندارم همه رو برگردوندم سرجاشون چقد تنبل شدم😭😭😭

دستورشو میگی ❤

افرین کد بانو .

به به🤤

😁😁😁😁😁😁 تو قابلمه درست کردم

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هاکان و تو دلی❤ مامان هاکان و تو دلی❤ ۱ سالگی