خداوکیلی شماها کجا میشنید ک قیمتا اینجوریه من دوتا کفش درجه یک و خوشگل برابچع ها گرفتم دوتاش شد ۱۱۰۰
بچه تند تند پاش بزرگ میشه حیفه کفش گرون بخری بندازی کنار مگراینکه پولدار باشی قیمت برات مهم نباشه،قیمت مناسب هم پیدا میشه هم سبک باشه هم راحت من خودم از سایت کفش رادمان ۷۰۰ خریدم راضیم
چرا نمی ارزه؟!خیلی هم خوبه🤍
من برا پسرم بهمن ماه خریدم 1800 گرونه وسایل بچه، مبارک باشه عزیزم
ن عالی مبارک منم گرفتم ۱۲۰۰
منم همینو و ولی رنگ کرم خریدم برا ۲قلو من جفتی ۷۰۰ خریدم
نه اصلا
خدا جان چقد گوگولی ان شاءلله، کفش دامادیش
مبارکه قیمتش همینه عزیزم منم برای دخترم غیاث ابادخریدم ۱۹۰۰
مبارکش باشه قشنگن..منم۱۴۰۰گرفتم قیمتا اینجوریه کلا بالاس
منم سفید همینو واسه بچم گرفتم البته ۸۰۰ نه ۱۶۰۰
اوخی😻خیلی بانمکه،مبارکش باشه
من گرفتم ۱۵۰۰ خیلی قشنگه مبارکش باشه کوچولو
خیلی خشگله
اینا ضد آبه؟
اونایی ک ارزون میخرن نمیدونم از کجا میخرن من پاییز برا دخترم ۱۴۰۰ گرفتم
منم ۱۴۰۰ گرفتم کتونیشو توی اف بود تازه
آره خیلی هم گوگوله
منم گرفتم ۱۵۰۰
من اینو خریدم ۶۰۰
اره من گرفتم ٢٣٠٠
من خریدم عین همین 950
اره چرا ک نه
مبارکه
تاپیکمو ببین 🤣🤣🤣دراین باره گذاشتم
اره لباس بچه گرونه کلا منم برای دخترم. خریدم۱۳۰۰
برای خودم۶۰۰😅
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.