#پوشک #شیرخشک #مایبیبی #بچه

تصویر
۷ پاسخ

دون کن تو. میکسر مخلوط کن از صافی رد کن ابش رابگذار رو. شعله کم بپزه رب اندار تازه خوسمزه

لواشک کنین

رب انار درست کن
انارارو دون کن بعد داخلش آب بریز سر بزار قشنگ له ک شد از صافی رد کن تخماشو بریز دور آب انارو سر بزار انقد هم بزن غلیظ شد آماده فقط اگر انار شیرینه مداوم هم بزن ک نسوزه

رب انار
دون کن بزار رو گاز هسته هاش که جدا شد
بریز تو سبد ابش جدا شد
باز بزار رو گاز زیرش دوشن کن تا سفت بشه

مرسی.

ابشو بگیر

رب انار
دستور بلد نیستم 🤐

سوال های مرتبط

مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی ۱ سالگی