بچه پوشک شیر خشک بچه پوشک شیر خشک شیر خشک

تصویر
۳ پاسخ

منم اینجوری بودم الان ب لطف قرص خوبم

منم😔ولی کلا اهل دعوا نیستم بلد نیستم برا همین فقط عصبیم انقد ریختم تو خودم ام اسی شدم افت فشار شدید عصبی😔خیلی از این وضعیتی که دارم ناراحتم

من یه سالی میشه اینجوری شدم منم ناراحتم از این شرایط

سوال های مرتبط

مامان 💙ariyan💙 مامان 💙ariyan💙 ۱ سالگی
مامان ماهلین 🌙 مامان ماهلین 🌙 ۱ سالگی
مامان فرفری مامان 😍 مامان فرفری مامان 😍 ۲ سالگی
مامان محمد مامان محمد ۱ سالگی
مامان شاه پسر مامان شاه پسر ۱ سالگی