خانما زایمان طبیعی یا سزارین ؟؟؟
من که از جفتش میترسم ....

۹ پاسخ

من که خودم هم درد طبیعی رو کشیدم
هم سزارین
سزارین بهترینه
من قرار بود یه هفته بعد برم پیش دکترم که از شانس بدم کیسه آبم نشتی داشته آب بچه ۶ بود گفتن باید ختم بارداری بدیم تو هفته ۳۷ انقباض رحم اصلا نداشتم یک و نیم بود آمپول فشار زدن از صبح ساعت ۶ تا شب ساعت ۱۲ من مردم و زنده شدم ولی رحمم اصلا باز نشد آخرشم دکتر اومد گفت رحمش باد کرده باید زود ببریم عمل بردن عمل و بچه رو برداشتن بچه هم یک هفته موند دستگاه به خاطر اینکه زده بودن کیسه آبم پاره کرده بودن نفس کم آورده بود بچه
یعنی بدترین روزارو گذروندم
بازم خداروشکر میکنم نی نی مو سالم بهم داد

هر عملی درد خودشو داره چ عمل های زیبایی چ عمل های دیگ ولی هر کدومشون ی مدت مراقبت و رعایت نیازه بعدش اوکی میشی خودت ببین بدنت ذهنت امادگی کدوم رو بیشتر داره

اینم که میگن مثل دردپریودیه کاملادروغه یه درد وحشتناکی داره ک نگو و نپرس

طبیعی واقعا سخته سخت ترازون معاینه های دم به دیقشونه صبرمیکنن دردت بگیر چنان معاینه ت میکنن ادم میمیره و زنده میشه

سزارین ترس نداره بخدا

قطعا سزارین اسم اون یکی ترسناک و پر درد

عزیزم من سزارین بودم واقعا تا بعد عمل هیچی احساس نکردم اصلا اذیت نشدم یک ساعت بعد از عمل یکم درد داشتم که با پمپ درد قابل تحمل بود خیلی اذیت نشدم فقط بدیش درد کمر شب اول و دوم بود برام که خیلی بد بود نمی‌تونستم جم بخورم
ولی بعدش راه رفتن و .. سخت نیست میگذره راحت یکم اولش فقط قدم برداشتن سخته همین

من سزارین رو انتخاب میکنم.چون اصلا روحیه زایمان طبیعی رو ندارم خیلی خیلی درد داره البته که سزارین هم درد داره اما خب کنترل میشه

عزیزم من هم سزارین شدم هم طبیعی انجام دادم تجربه ی دوتاشونم دارم اصلا هم سخت نیست یکم کوچولو طبیعی درد داره اونم مثل درد پریودیه بعدزایمان انقد سبک میشی دیگه هیچ دردی احساس نمیکنی اصلا استرس نداشته باش ورزش های زایمانم انجام بدی که دیگه خیلی راحت زایمان میکنی

سوال های مرتبط