کی میزنه بیرون دخترم خیلی اذیته😪

تصویر
۱۷ پاسخ

اگه اذیت هس دنتی ژل بزن به لثه هاش
روزی دو سه بار
خوردم مشکل نداره

دخترمن هنوز دندون در نیاورده

یک هفته طول کشید پسر من تااومد بیرون دوندونش هلاک شد بچم

وای عزیزم چقد اذیت میشن
دقیقا لثه پسر مم بالاش همینطوریه ولی هنوز شکافته نشدهه بزنه بیرون فقط سفیده شاید یکماهه
کی میزنه اینطوری بیرون؟
امروز خیلی نق زد🫠🫠🫠

مال من کرسیش اینجوریه ورم داره شدید و ترکیده بچم داغون شد

آخه دختر منم همش درگیره..دستش تو دهنشه

پسر من تازه اولی از سمت چپ دراورده بالا یکی از سمت راست هنوز کامل درنیاورده هیچ کدومو:/

انگاری در شدهه دگ ترکیدهه 11ماهگی خب در اوردهه پسر منک همون دوتای.پایین در اورده فقد

زده بیرون

یه چیز یخ بدت بکسه دندوس زودتر درمیاد
ویتامین آد بده بهش اینم خیلی کمکه

زده بیرون لثه اش باز شده بچه مبارکه

احساس میکنم دست بزنی تیزیشو حس کنی .نیومده باشه هم دوسه روز دیگه

اگه تیزیشو حس میکنی سر زده

وای دختر من دو روز انقد گریه میکنه دیگ دیونه شدم هیچی هم نمیخوره
چیکا کنم 😭😭

دختر من که اینجوری بود یه هفته بعدش زد بیرون .بعدش یکم سیاه میشه

تا آخر هفته

فکر کنم دو سه روز دیگه

سوال های مرتبط

مامان ارغوان 💜 مامان ارغوان 💜 ۱ سالگی