ایشالا چیزی نیست بسلامتی به دنیا میاد گل پسرت کجا زایمان میکنی؟
عزیزم نگران نباش من اب دور جنینم زیاد بود دکترم معاینه کرد گفت کیسه ابت قلمبه اس و امکان داره پاره بشه و بعد از دوروز ترکید و رفتم زایمان کردم و هیچ مشکلی هم خداروشکر نداشت دخترم 36هفته و 3روز دنیااومد با وزن 3200
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.