کسی اینجا بوده نزدیکای زایمانش آب دور بچش زیاد باشه ؟؟؟

۲ پاسخ

ایشالا چیزی نیست بسلامتی به دنیا میاد گل پسرت کجا زایمان میکنی؟

عزیزم نگران نباش من اب دور جنینم زیاد بود دکترم معاینه کرد گفت کیسه ابت قلمبه اس و امکان داره پاره بشه و بعد از دوروز ترکید و رفتم زایمان کردم و هیچ مشکلی هم خداروشکر نداشت دخترم 36هفته و 3روز دنیااومد با وزن 3200

سوال های مرتبط