۶ پاسخ

من ۱۰ بود بس آب خوردم شد ۱۴ نیم

۷که خیلی کمه

اب و مایعات ب شدت بخور من روزی ۶/۷تا بشکه اب میخوردم

من ۱۰بود دکتر گف سر مرز اگ اومد پایین باید بستری بشی چون امکان خفه شدن بچه وجود داره

چیکار کردی زیاد شذ؟

مال من ۸بود

سوال های مرتبط

مامان جوجه طلایی 🐣 مامان جوجه طلایی 🐣 هفته سی‌وهفتم بارداری