۳ پاسخ

سلام بچهااا سه شنبه وقت آزمایش دارم بنظرتون ناشتهاا برم

تصویر

آره من از اول تا الان همون فاموتیدین 20 داده میخورم

اره من از اول تا همین الان روزی ۳ وعده میخورم البته من فاموتیدین ۴۰ میخورم

سوال های مرتبط

مامان هادی‌ودوقلوها مامان هادی‌ودوقلوها هفته سی‌وششم بارداری