۱۳ پاسخ

اگه بچه تب داره حموم نبرش. در غیر این صورت مشکلی نداره

والا من همون روز حموم بردمش از اولم واکسن هم زدم میشستمش

بشور

من که آوردم شستم روی جای واکسنش هم آب ریخت والا اتفاقی هم نیافتاد

من بلافاصله بعد واکسناش میبرمش حموم چون هم جیش میکنه هم خون میاد از جای واکسناش خوشم نمیاد نجس باشه
تابحالم یبارم کمپرس سردو گرم نزاشتم هیچوثت جای واکسن اذیتش نکرده

کی گفته ؟؟؟من که به این قضیه اهمیت ندادم و نشنیده بودمم که جای واکسن اب نخوره...همیشه هم میخوام پوشکش رو عوض کنم میشورمش

دکتر گفت حمام هم مشکلی نداره

من صبح واکسن زدن براش شبش شستم بچم پی پی نمیشه با دستمال تمیز کنی کثیف هست عفونت میگیره اگ دختر باشه

نه بابا فقط حموم نبر تا ۲۴ ساعت اب نخوره چیه بچه یک سال و نیم رو مگه میشه نشست

من که همون واکسنای دوماهگی رو هم می شستمش

نوزاد دوروزه نیستن که

۲ روز فکر نکنم لازم باشه همون تهش ۲۴ ساعت کافیه.
با دستمال مرطوب تمیزش کن

وا کی گفته اب نرسه منکه گفتم بهداشت گفت هیچ مشکلی نداره بشور وخشک کن اصلا ربطی نداره

سوال های مرتبط

مامان Samyar💙 مامان Samyar💙 ۲ سالگی