اگه پاره بشه یه عالمه آب گرم از واژن میریزه بیرون ،اما اگه نشتی داشته باشه کم کم اما مثلا اگه پد بزاری و سرفه کنی خیس میشه و متوجه میشی
انگار بادکنک پر از اب گرم پاره کردی، یهو اب گرم میریزه زیاد
یا به عبارتی انگار ادم زیرش جیش میکنه 😅😅😅
کیسه اب من ترکیدش همش آب ازم میرفت لباسای زیر شلوارم خیس میشد
ناخودآگاه ازت آب گرم میریزه و زیاااااده
هیچی انگار اب داغ ازت میریزه قطع نمیشه ،برای من پاره شدش ولی نترس فقط دراز بکش سریع برو بیمارستان
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.