خانما اگر کیسه آب پاره چجوری شکل چیه ؟؟
میخوام بفهمم
#بارداری

۵ پاسخ

اگه پاره بشه یه عالمه آب گرم از واژن میریزه بیرون ،اما اگه نشتی داشته باشه کم کم اما مثلا اگه پد بزاری و سرفه کنی خیس میشه و متوجه میشی

انگار بادکنک پر از اب گرم پاره کردی، یهو اب گرم میریزه زیاد

یا به عبارتی انگار ادم زیرش جیش میکنه 😅😅😅

کیسه اب من ترکیدش همش آب ازم می‌رفت لباسای زیر شلوارم‌ خیس میشد

ناخودآگاه ازت آب گرم می‌ریزه و زیاااااده

هیچی انگار اب داغ ازت میریزه قطع نمیشه ،برای من پاره شدش ولی نترس فقط دراز بکش سریع برو بیمارستان

سوال های مرتبط

مامان علی اصغر مامان علی اصغر ۱ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان اهورا💙ماهور مامان اهورا💙ماهور ۱ ماهگی
مامان الوین مامان الوین ۲ ماهگی
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی