من اب میدم از اول چهار ماه دکتر اجازه داد
من از چهار ماهگی دارم میدم
آره بابا بده،من از ۳ماهگی به توصیه دکترش بهش آب میدم
ما ک میدیم
اره بهش بده گرمه
من از وسط 4ماهگی میدم گناه دارن طفلیا
آره من خیلی وقته میدم
من از دو ماهگی اب میدم دکتر گفت بده روزی چهار پنج بار هر بار ده سی سی
اره بهش بده من دو ماهه اب میدم بهش
اره من روزی ۴۰ تا ۶۰ سی سی میدم بهش....هوا گرمه گناه دارن طفلیا
منکه میدم 🫠غذا هم چند هفته اییه بهش میدم البته زیر نظر دکتر
من ازروزاول آب میدم
اره فکنم بشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.