۱۳ پاسخ

من اب میدم از اول چهار ماه دکتر اجازه داد

من از چهار ماهگی دارم میدم

آره بابا بده،من از ۳ماهگی به توصیه دکترش بهش آب میدم

ما ک میدیم

اره بهش بده گرمه

من از وسط 4ماهگی میدم گناه دارن طفلیا

آره من خیلی وقته میدم

من از دو ماهگی اب میدم دکتر گفت بده روزی چهار پنج بار هر بار ده سی سی

اره بهش بده من دو ماهه اب میدم بهش

اره من روزی ۴۰ تا ۶۰ سی سی میدم بهش....هوا گرمه گناه دارن طفلیا

منکه میدم 🫠غذا هم چند هفته اییه بهش میدم البته زیر نظر دکتر

من ازروزاول آب میدم

اره فکنم بشه

سوال های مرتبط