آمپولی که برای بی حسی میزنن واسه عمل سزارین ،درد می‌کنه

۱۳ پاسخ

اصلا سخت نیست سزارین فقط اولین بلندشدن راه رفتنش سخته

دردش حتی از امپول عضلانی ام کمتره. من ده سال پیش یه عمل داشتم با حسی، واقعااااا درد نداشت

تجربه ندارم. ولی میگن اصلا سخت نیست. فقط از زایمان که بگذره جاش درد داره و کمر درد همیشگی میشه

اصلاااااا

اونم قع ک ترس نداره اصلنم متوجع نمیشی ولی بعدها عوارضش اینه ک کمرد و سیاتیک میاد سراغت ،منم الان یکم پله بالا پایین میکنم سیاتیکم میگیره باید یروز کامل استراحت کنم تا ول کنه 😔
تازه من زایمان اولم طبیعی بود ولی بعدش مشکل برام پیش اومد دوباره بردن اتاق عمل بی حسی زدن خدا لعنتشون کنه

والا من اصلا هیچی از اون آمپول نفهمیدم

من اصلا نفهمیدم دردشو

نه واقعا دردناک نیست ولی خب حس بدوترس القا میکنه

اصلا متوجه نمیشی

اگه دردت گرفته باشه که اصلا اونو حس نمیکنی گم میشه لا دردا

نه بابا قیافش ترسناک اصلا درد نداره مث امپول عضلانیه دردش

نه بابا راحت ترین مرحله همونه اصلا متوجه نمیشی

انقد نازکه اصلانمیفهمی

سوال های مرتبط

مامان مامان جوجه هام مامان مامان جوجه هام روزهای ابتدایی تولد
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی