چون من برای دخترم خیلی رفتم همه جا پرس و جو کردم مشاوره رفتم پرسیدم
تا کلاس اول هم رفتم از مدرسه های متفاوت پرسیدم ماشاالله انقد این چند وقت هی رفنم همه جا پرسیدم یه پا استاد شدم🤣🤣🤣
هزینه عاشون هم معمولا متفاوته جاهای نیمه دولتی معمولا از ده تومن هست یک روز در میون
جاهای غیر دولتی از بیست تومن به بالا هست و هر روز هستن و آموزش عاشون بیشتر و اصولی تره
بله گلم ثبت نام کنش که برای خودش بهتره سال بعد چون میخاد بره کلاس اول آماده باشه و اذیت نشه زیاد چون الان اکثریت بچه ها پیش دبستانی میرن و کلاس اول آماده هستن اون وقت بچه شما نره یادگیری براش خیلی سخت تر میشه
و اینکه زودتر برو ثبت نام کن جاهای خوب از فروردین دارن ثبت نام میکنن و الان اکثرا پر هستن
اره دیکه
من اگر حضوری باشه ثبت نام میکنم اگر غیر حضوری نه
بهم گفتن قیمت از ۲۸تا۳۲ میلیون
دولتی نیست
پسرمن از دختر شما ۴ روز بزرگتره پیش دو ثبت نامش کردم برای مهرماه
اره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.