۷ پاسخ

چون من برای دخترم خیلی رفتم همه جا پرس و جو کردم مشاوره رفتم پرسیدم
تا کلاس اول هم رفتم از مدرسه های متفاوت پرسیدم ماشاالله انقد این چند وقت هی رفنم همه جا پرسیدم یه پا استاد شدم🤣🤣🤣

هزینه عاشون هم معمولا متفاوته جاهای نیمه دولتی معمولا از ده تومن هست یک روز در میون
جاهای غیر دولتی از بیست تومن به بالا هست و هر روز هستن و آموزش عاشون بیشتر و اصولی تره

بله گلم ثبت نام کنش که برای خودش بهتره سال بعد چون میخاد بره کلاس اول آماده باشه و اذیت نشه زیاد چون الان اکثریت بچه ها پیش دبستانی میرن و کلاس اول آماده هستن اون وقت بچه شما نره یادگیری براش خیلی سخت تر میشه
و اینکه زودتر برو ثبت نام کن جاهای خوب از فروردین دارن ثبت نام میکنن و الان اکثرا پر هستن

اره دیکه

من اگر حضوری باشه ثبت نام میکنم اگر غیر حضوری نه
بهم گفتن قیمت از ۲۸تا۳۲ میلیون
دولتی نیست

پسرمن از دختر شما ۴ روز بزرگتره پیش دو ثبت نامش کردم برای مهرماه

اره

سوال های مرتبط

مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 مامان موفرفری🍭🌸🦢🍃 ۵ سالگی
مامان پسرک مادرش مامان پسرک مادرش ۵ سالگی