۹ پاسخ

پسرمن خرداد،پیش2بایدبره
ولی قبت نامش نکردم

پیش دو باید بره

فک نکنم

مهر میره پیش دبستانی ۲
مهرسال دیگه کلاس
الان میتونی برای پیش ثبت نامش‌کنی
بفرستی بهتره
الان پسرخواهرم توی کلاس از بچه های دیگه که پیش دبستانی نرفتن خیلی جلوتره

باید بفرستین اگه نفرستید سال دیگه شهریور باید یک ماه بره که بعد بره کلاس اول
منم نمیخواستم بفرستم طبق گفته بعضی از مادرهای اینجا ولی وقتی رفتم آموزش و پرورش سوال کردم دیدم برای ثبت نام کلاس اولش به مشکل میخورم

تو ۶سالگی کلاس اول

پسر منم اردیبهشت ۴۰۲
امسال میخوام ببرمش
به نظرم امسال بامحیط مدرسه اشنا بشه بهتره تاسال بعد که کلاس اوله و پایه اس

سال دیگه میره کلاس اول

باید بره پیش دو لازمه برن تا با محیط مدرسه آشنا بشن سال بعد میرن کلاس اول سختشون میشه

سوال های مرتبط