۱۰ پاسخ

آخه لباسا هم سایزاشون باهم فرق میکنه دختر من ۱۲ وزنشه سایز ۶ میپوشه یا ۴۰ سایز ۴۵ آستیناش پاچه هاش بلنده براش

۴۵ میگیرم ، یکم حالت لش میشه خوشم میاد
توام باید ۴۵ بگیری چون پسرتو دیدم ماشالا درشته

بلوز شلوارا متاسفانه از بلندی بزرگ میشن ولی خوشبختانه تی‌شرت شلوارکا اندازشون تن بچه هامون خوب‌ میشن

من سایز چهل

۴۰ میپوشه

رهام دو سایزی شده شلوارشو ۴۰ تیشرتش ۴۵

من 40 چون دخترم ریزه هست

سایز ۴۰ ولی یکم براش بزرگ میشه ۳۵ هم براش کوچیک انگار تیشرت کوتاه میشه ۴۰ هم بلند یجوری موندن وسط🤣

۳الی۴

من سایز ۴۵

منکه معمولا ۴۰چون دخترم ریزه بلندی تیشرت معمولا ۳۵تا۳۹پهناشم ۲۹تا۳۴اینا اوکیه براش

سوال های مرتبط