۸ پاسخ

منم میزارم خودش بیدار بشه هر وقت هم بیدار میشه به زور پامیشم شیرش میدم
شوهرمم با هم حرف میزنه که خوابم نبره😂
هر ۳ ساعت ۱ بار بیدار میشه

دختر من ساعت۸یا۹شب می‌خوابه شایدم زودتر
6صبح بیدار میشه

هیچ اشکالی نداره اگه با پستونک خوابیده یعنی واقعا گرسنه نبوده

ناراحت نباش اگه گرسنه بود پستونک رو پس می زد

همون امپول ختنه خیلی دردشون. میاد بدبختا. وگرنه ابجی هم دستشویی اول رو بکنه. تمومه... چون میسوزه زخمه دردش میاد. میگذره این. روزا نگران. نباش

اصلا عذاب وجدان نگیر.
خیلی وقتا که دیگه خواب شب رو یاد میگیرن بیداریشون برای شیر نیس

پسر منم خودش بیدارمیشه ولی نهایت دو تا سه ساعت نمیزارم بیشتر بشه

من خودم دخترمو بیدار میکنم.
یشب خسته بودم ساعت گوشیم بیدارم نکرد از فشار خستگی
به خودم اومدم دیدم از ساعت ۱ تا ۶ و نیم دخترمو شیر ندادم،حالم از خودم بهم خورد
،دست خودم نبودا ،اسباب کشی دارم ،واقعا با بچه سختمه دیگه توانشو ندارم

سوال های مرتبط