آره لعنتی کسی هم ادمو درک نکنه بدتره
من امروز دقیقا از رو اون دنده م که حس میکنم بدبخت ترین و زشت ترین و بدترین مادر و همسر دنیام😂😂😂
من تو حاملگی بخاطر اینکه منچستر یونایتد با دخیا تمدید نکرد و فیلمش اومد که تنهایی داره تمرین میکنه انقد گریه کردمممممم🤣🤣🤣 واقعا چیه این هورمون
دقیقا
ولی همسر آدم یکم درک کنه همش حل میشه
بخدا اینا درک نمیکنن کار سختتر میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.