۳ پاسخ

آره لعنتی کسی هم ادمو درک نکنه بدتره
من امروز دقیقا از رو اون دنده م که حس میکنم بدبخت ترین و زشت ترین و بدترین مادر و همسر دنیام😂😂😂

من تو حاملگی بخاطر اینکه منچستر یونایتد با دخیا تمدید نکرد و فیلمش اومد که تنهایی داره تمرین میکنه انقد گریه کردمممممم🤣🤣🤣 واقعا چیه این هورمون

دقیقا
ولی همسر آدم یکم درک کنه همش حل میشه
بخدا اینا درک نمیکنن کار سختتر میشه

سوال های مرتبط