ماسک بزن
ولی خب هرکاری کنی میگیره کاریش نمیشه کرد
ماسکتو اصلآ در نیار مخصوصآ عطسه میکنی حتی دوری هم در نیار
دستتو مدام شستشو بده مخصوصآ میخوای بچه رو بغل کنی یا شیر بدی
ماسک بزن
ولی بالاخره میگیره دیگ چونکنارشی
والا دکتر به من گفت اگه شیر خودتو میدی بچه ات مریض نمیشه،اگر هم بشه به شدت تو نمیشه
چون شیرت آنتی ویروسه اون سرماخوردگی رو میسازه
چقد اسم دخترتو دوست دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.