۷ پاسخ

۲۰ ماهگی خودش یادگرفته بود با اسباب بازی ها مثلا حلقه هوش رو همیشه رنگ هاش رو می‌گفتیم پیچیدیم دیدم عه بلده همه لو انگلیسی هاش رو هم از کارتون کومو اند تویز یادگرفته بود

با تموم شدن شبکه پویا شبکه رنگی رنگی میشه وایسادن جلوش و هی گفتم🤣🤣🤣😅😅

با هرچی که بازی میکنی یا هر کسیله ای بهش میدی رنگشو بهش بگو.مثلا بشقاب سفیدو بگیر.یا وای فیل قرمزشو ببین.نگو بلد نیست انقدر توی روزمره رنگ هارو بگو که یاد بگیزه

با مداد شمعی

من تازه شروع کردم باتوپ هاش دارم یادمیدم مثلامیگم این زرده توپ زرد بعدمیگم توپ زردو بده به مامان امیدوارم ک تاسه سالگی حداقل ۳/۴تارنگ یادبگیره اخه کیان هنوز کامل هم حرف نمیزنه

فیلم اموزش رنگ ها را دانلود کن گاهی واسش بزار زودی یاد میگیره

من با لگوهاش یاد دادم.مثلا میشینم براش چیزی بسازم.میگم لگوی ابی.رو بده‌یا لگوی قرمز.همین طور یاد گرفته دیگه

سوال های مرتبط

مامان محمدامین مامان محمدامین ۳ سالگی
مامان دونه انار بهشتی مامان دونه انار بهشتی ۳ سالگی