بچه ها من باردارم باید برم بهداشت ثبت کنن یا نه نیازی نیست؟؟؟

۸ پاسخ

بعدا هم میتونی بری
و الان فقط دکتر خودت
برو ازمایش اولیه و سونو قلب و انتی رو ببر سر جمع شد ببر براشون

اره من رفتم ۸هفته باید بری سنو بعد با سنو اگر ازمایشم داشتی ببر بهداشت واسه تشکیل پرونده

من از بعد زایمان رفتم بخاطر واکسن و مراقبتا

ارع باید بری بخاطر واکسنا

اره واسه واکسن بچهت اینا ب مشکل میخوری بعد. حتمابرو.اما زیرنظر متخصص باش اونجا حرف زیاد میزنن

آره حتما برو

عارع باید بری چون برا بیمارستان میخان مدارک بهداشت و

بله باید بری

سوال های مرتبط