خانوما عصاره پای مرغ چه جوری میگرید؟

۳ پاسخ

وقتی پخت استخون ریز خیلی داره ها حواست باشه همشو بگیر
من ی شب تا صبح گزاشتم تو آب نمک فرداش گزاشتم ی قل زد آبشو خالی کردم بعد دوباره گزاشتم چند ساعت رو گاز با شعله کم خوب خوب پخت زردچوبه و برگ بو و پیاز و هویج و فلفل دلمه هم انداختم باهاش پخت بعد در اوردم انداختم

من پختنی سوپ براش یدونه میندازم داخل سوپش

بشور ناخن هاشو بگیر
بزار قشنگگگگگ بپزه با پیاز و یکم زردچوبه
بعد پخت کامل تموم استخوان هاشو بگیر میکسش کن
بزار فریزر

سوال های مرتبط

مامان (آریا)💙☄️ مامان (آریا)💙☄️ ۱ سالگی