۶ پاسخ

۶ تا ۸ ساعت در روز باهاش بازی می‌کنم یا بیرون و کلاس میبرم .

با دوقلوها که اصلا وقتشو ندارم بازی کنم بعدم انقد بهونه گیر هستن و الکی گریه میکنن اعصاب واسه آدم نمیزارن

هیچی اصلا

مامانم فعلا باهاش بازی میکنه تمام وقتایی که کار خونه انجام نده یا دنیز خواب نباشه!!!

تا جايي كه نايي درنفس و جاني در بدن داشته باشم

زیاد بازی نمیکنه بیشتر اسباب بازی هاشو پخش میکنه

سوال های مرتبط