خانمای زایمان طبیعی چندهفته زایمان کردین؟

۱۱ پاسخ

بچه اولم۳۸هفته و۵روز

۳۹ هفته و ۵روز

۳۹و۱روز

منم پسر اولم ۳۶ هفته
اینم معلوم نیست

37هفته و دو روز

من چهل هفته یک روز اونم با امپول فشار

من پسرم ۴۰هفته یک روز بود...الان چون دیابت بارداری دارم ۳۹کامل باید زایمان کنم ینی پس فردا

من دختر اولم رو ۳۷هفته و پنج روز

۴۰ هفته و ۳ روز بودم اونم با زور امپول فشار 🥲😂

من پسر اولم ۴۰ هفته تمامد
پسر دومم هم ۳۹ هفته و ۳ روز بودم
سومی نمیدونم کی بشه..

من هنوز نزاییدم😂

سوال های مرتبط

مامان پناه  🩷🐣✨️ مامان پناه 🩷🐣✨️ روزهای ابتدایی تولد
مامان محمد مامان محمد ۶ ماهگی
مامان سجاد کوچولو مامان سجاد کوچولو ۷ ماهگی