۶ پاسخ

سرترالین ۵۰بخور معجزه میکنه من خودم استفاده میکنم

خداکنه همه چی ارزون بشه تا مردم بتونن‌ به حداقل خواسته هاشون برسن تا از این در بدری خلاص شن.خدا کنه ماهم ماشین دار بشیم

عزیزم افسردگی گرفتی شاید
ناراحتی از بارداری؟

منم دقیقا عین شماهستم اومدم خونه مامانم آنقدر هم کار دارم باید خونه تمیز کنم دندونم به شدت درد میکنه بدجور کلافه ام بعداظهر هم میخام برم خونه کارتتم زیاد پول نیست توش خرید هم دارم کلا قاط زدم هر کار میکنم دندونم ساکت نمیشه

برای هورمونات هست

آروم باش الان..چیشده

سوال های مرتبط