۶ پاسخ

من دلم میخواد برم البرز ولی انگار اگه تامین اجتماعی نباشی قبول نمیکنن

فقط کمالی نرو

من دکترم بیمارستان قائم.میرم همونجا.نمیدونمم بیمارستانش چجوریه هیچ اطلاعاتی ازش ندارم🤦🏻‍♀️

من میرم آرام به امید خدا
چند روز پیش درد داشتم رفتم کمالی
گریه میکردم از دستشون
همه دانشجو هستن
دو بار معاینه کردن منو
از درد داد میزدم دیگه
خیلی اذیت شدم

من نیمه دولتی میرم قائم اما دولتی دوستام رفتن یا کمالی یا البرز

منم هنوز تصمیم نگرفتم دولتی کجا برم😐

سوال های مرتبط

مامان نیلساوسامین مامان نیلساوسامین ۴ ماهگی
مامان شاهان🧸 مامان شاهان🧸 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری