سلام کیدی لاکت زینکو تو چه مقدار اب بریزم

۱ پاسخ

ی ساله رو تو ماست بریز، یا تو غدا، اگر تواب میریزی حجمی باشه که بدونی بچت همه ی ابو میخوره، محدودیت نداره

سوال های مرتبط