خانوما فردا برای خودم چی ببرم بیمارستان؟برای سزارین

۳ پاسخ

شورت ببر حتما سایزت باشه اجی
پوشک ببر حتما
لباس سایز خودت حتما ببر اگه اندام نسبتا تپلی داری
ابمیوه با طمع اناناس یا انبه یا هلو
زیر انداز یه بار مصرف
دمپایی نو سایز پات باشه حتما
یه دست لباس برای بعد از مرخص شدنت
شارژر گوشی
حتما حتما حتما فلاسک چایی ببر ابجوش یاچایی برای بعد ک تونستی چیز بخوری خیلی خوبه
به نظر من اگه هزینه اتاق خصوصی داری ک بتونی همراه ببری اینکار و بکن اونم همراهی ک بتونه وزنت و تحمل کنه و کمکت کنه راه بری و دستشویی بری و کارات و بکنی
دیگه چیزی یادم نمیاد هرچی ک تجربه کردم. و نیاز بود

عه منم پس فردا میرم
دیروز رفتم شورت یکبارمصرف و پوشک زایمان و شیاف گرفتم
برا بعد زایمانم کمپوت آناناس و نسکافه گرفتم از خونه هم خرما و آجیل و چایی کیسه ای و قند و فلاسک برمیدارم
لباسم ک همون ک رفتنی تنم هست روبرگشتنی میپوشم
و یکی هم ک مدارک پزشکی و کارت شناسایی ها

۱. لباس زیر نخی گشاد من از لباس زیرای کهنم بردم و انداختم آشغال
۲. لباس راحتی برده بودم ک اصلا حالم مساعد نشد عوض کنم با همون لباس بیمارستان اومدم خونه
۳.پد بهداشتی بزرگسالان یه بسته
۴.دستمال کاغذی رولی
۵.کمپوت اناناس چون اولین چیزی ک بهم گفتن بخورم آب آناناس بود چای نبات کمرنگ
لیوان و فلاکس همراهت باشه
لوازم ارایشی اینا اونم اگ حالت مساعد بود من حتی شونه هم نتونستم بزنم ولی تخت بغلیم بلن شد ارایش کرد لباس عوض کرد موهاشو صافی کشید در کل بدن با بدن فرق داره

سوال های مرتبط

مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان آیدا مامان آیدا روزهای ابتدایی تولد
مامان نویان مامان نویان ۴ ماهگی