سر زایمان اولم قبل اینکه برم اتاق عمل گذاشتن
برای من قبل بی حسی گذاشتن ولی خب دردی نداشت اصلا
من بی حس نمیشم کلا و خودم ب دکترم میگم میخام با بیهوشی باشه وسوند هم موقع بیهوشی بزارن اخه من بددردم شدید
سوند اصلا چیز ترسناکی نیست بزرگش نکنید
قبل انجاممیدن
سزارینو بی حسی میکنن
برا منو قبل عمل زدن ینی قبل بی حسی
فقط اون لحظه حس سوزش داری اونم خیلی کم اصلا ترسناک نیس
من تا نیم ساعت حس ادرار داشتم
قبلش دیگ انجام میدن
بعضیا میگن بعدش میزارن
میخای با بیهوشی انجام بدی؟میشه بدونم هزینش چقدره و کدوم بیمارستان میخای بری؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.