۳ پاسخ

قرص اهن باعث یبوست میشه

اره منم همینطورم .اسید معدمون زیاد ترشح میشه.مدل قرصتو عوض کن

از قرص آهنه من خارجی‌میخوردم ایرانی مال بهداشت دلچیچه میده

سوال های مرتبط