۱۲ پاسخ

ان شاالله و چیزی نیست عزیزم

نکنه کبدت دفع کردی😂

عزیزم به اورژانس زنگ بزن شرح حالتو بگو و این چیزی که دیدی بگو کمکت کنن

یکی بزنه جت پی وی خوبه

سحر جان یه قاشق عسل اینا بخور ب پهلو دراز کش ببین حرکات بچه رو متوجه میشی

ببخشید عزیزم از جلو بوده ینی؟

اگه خونریزی نداری فکر نکنم چیزی باشه
لنشاالله که چیزی هم نباشه

عذر خواهم مامانا عکس می‌زارم لطفاً بد نشه حالتون دوست ندارید نگاه نکنید

تصویر

عزیزم عکس و بزار تو تایپیک هرکسی بدش بیاد نگاه نمیکنه

از چت جی پی تی پرسیدی؟

مثل جیگر بود منظورم گوشتش

نذاشتم

سوال های مرتبط