کسی هست بچش چند روز ی بار دفع داشته باشه؟

۳ پاسخ

تو بیمارستان به من گفتن تو یک روز حداقل سه بار دفع دشته باشه . هر چند کم هم که باشه

تو نوزادی طبیعیه
مهم اینه ک درد نکشه اگه اذیت میشه ببر دکتر
من دختدم ۷ روز پی‌پی نکرد ینی زار میزد ک ساکت نمیشد هیچجوره
بردیم دکتر شیاف داد

من روزاول دفع داشت تا۱۴ روز نکرد بردمش دکتر گفت مشکلی نداره الانم چهاریاپنج روزی بار

سوال های مرتبط