تو بیمارستان به من گفتن تو یک روز حداقل سه بار دفع دشته باشه . هر چند کم هم که باشه
تو نوزادی طبیعیه
مهم اینه ک درد نکشه اگه اذیت میشه ببر دکتر
من دختدم ۷ روز پیپی نکرد ینی زار میزد ک ساکت نمیشد هیچجوره
بردیم دکتر شیاف داد
من روزاول دفع داشت تا۱۴ روز نکرد بردمش دکتر گفت مشکلی نداره الانم چهاریاپنج روزی بار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.