برا سزارین دوم ‌کیا رفتن سنو چسبندگی رحم ؟؟؟

۱۸ پاسخ

من برای سزارین سوم رفتم و خدا رو شکر نداشتم ولی دکترم گفت دلیل نمیشه وقتی ۷ لایه شکمت رو باز کردیم چسبندگی نداشته باشی ممکنه تو لایه های زیری باشه

من رفتم

منم هنوزنرفتم پیش دکترم ببینم برام مبنویسه یانه تو۲۶هفته میرم

من رفتم دکترم همرا با سونو رشد

من ۱ تیر میرم

من رفتم

من رفتم نداشتم خداروشکر با سونو ۲۸هفته برام انجام داد

من ۲۹ هفته دادم نداشتم خداروشکر با هزینه ی ۲۹۰۰

سزارین اجباری باید منم برم یعنی 😳

من رفتم ۳۳ هفته

سلام مامانا من توهفته ٢٧ هستم امروز خونريزي داشتم براي اولين بار رفتم دكترسونو انجام داد گفت چبزي نيست برام شياف نوشت اومدم خونه بازم لكه داشتم
كسي ميتونه راهنمايي كنه خطرناكه يانه؟

من رفتم سونو خدارو شکر چسبندگی نداشتم

اخرین سونو ک رفتم ۳ ماهه سوم .اون موقع ..

روی کاغذ ننوشته بود ولی از دکتر پرسیدم گفت چسپندگی نداری

باید بری اگه چسبندگی زیاد باشه چند تا دکتر میان بالا سرت

ب من ک نگفت چیزی

من هفته ۲۸ دکتر نوشته بود برم

من دکتر فرستاد

مگه باید بریم 🙁

سوال های مرتبط

مامان دلانا مامان دلانا هفته سی‌ودوم بارداری
مامان مامان ماهلین🤰 مامان مامان ماهلین🤰 ۲ ماهگی
مامان بهار مامان بهار ۷ ماهگی