ولی بیحسی خیلی بهتررررر از بیهوشیه
عوارض بیهوشی بده و از اشتها می افتی گلو درد و بدن درد از روی بیهوشی هم اضافه میشه
بستگی به آستانه ی درد هر آدم داره
من تا دوروز درد سزارین شدید داشتم
و مخصوصا ساعت بعد عمل که بی حسی از بدنم خارج میشد خیلییی بد بود
منک دردی نداشتم
آره راضی بودم بعدشم زیاد اذیت نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.