۴ پاسخ

ولی بیحسی خیلی بهتررررر از بیهوشیه
عوارض بیهوشی بده و از اشتها می افتی گلو درد و بدن درد از روی بیهوشی هم اضافه میشه

بستگی به آستانه ی درد هر آدم داره
من تا دوروز درد سزارین شدید داشتم
و مخصوصا ساعت بعد عمل که بی حسی از بدنم خارج میشد خیلییی بد بود

منک دردی نداشتم

آره راضی بودم بعدشم زیاد اذیت نشدم

سوال های مرتبط

مامان 💙پسرم💙 مامان 💙پسرم💙 هفته سی‌ام بارداری