نهایت شیاف میزنی یا پمپ درد میگیری قابل تحمل میشه بنظرم از،طبیعی بهتره هرچی باشه
من اصلا درد نکشیدم خودم اولین بار راحت از تخت بلند شدم راه رفتم
بدن با بدن فرق میکنه یکی با طبیعی حالش خوبه یکی با سزارین ولی ترجیح من سزارینه
ن شیاف میزاری اوکی میشه
موقع راه رفتن درد داره
سزارین بعد زایمان خیلی دردسرا داره و زمان میبره اوکی شی،لحظه ی عمل خیلی استرس داری و لرز میگیری لحظه های اول که بی حسی میره میتونم بگم وحشتناکه،ولی طبیعی لحظه ی زایمان میمیری رو زنده میشی همین که بچه اومد دیگه تمومه،من دوتاشو تجربه کردم که میگم بهتون،باز بگم بدن با بدن فرق میکنه
زایمان فقط طبیعی
من سابقه سزاین داشتم بعدش شیاف میزاری اوکیه ولی دکترمن برام سرم فشار زد که مثلا رحمم سریعتر جمع شه قشنگگگگگگ درد طبیعیم کشیدم بعد سزارین
منکه خییییلی دردکشیدم ولی واسه بعضیا راحت بوده
نه ففط باراول یکم سخته بعدش خوب میشه ادم راه میره
من طبیعی زایمان کردم فقط میدونم درد من چند ساعت بود ولی دختر خالم سزارین کرد تا چند روز درد خیلی زیاد داشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.