۴ پاسخ

سز اختیاری بودم انقد گریه کردم پرستارا دلشون به حالم سوخت میخاستن بیهوشم کنن دکتر بی‌حسی بیشرف نزاشت گف باید بی‌حس بشه هیچی دیگه آمپول زدن من فک میکردم چقد درد داده اصلا هیچی نفهمیدم 😂😂 درازم کردن انقد گریه کرده بودم دل میزدم دکترم نمیتونست بخیه بزنه پرستارا خدا خیرشون بده انقد باهام خوب رفتار کردن

من از کمر بود بی حسیم

من دارم روی طبیعی فکر میکنم ولی اگر سزارین رو انتخاب بکنم فکر میکنم بیهوشی رو انتخاب بکنم

من دارم روی طبیعی فکر میکنم ولی اگر سزارین رو انتخاب بکنم فکر میکنم بیهوشی رو انتخاب بکنم

سوال های مرتبط