عادت کرده دختر منم میخورد وقتی مریض شد توضیح دادیم که میکروبای زیر ناخنت رفته تو دلت مریض شدی الان خیلی کمتر شده
چون بچه استرس داره
یا احساس امنیت نمیکنه
یا از چیزی ناراحته و اذیت میشه
باید ریشه یابی کنی
دعوا و داد بیداد و کتک نباشه
مهر محبت و نوازش باشه
سلام دختر منم الان سه ماهه میخوره. البته اینها همه استرس هست. بخاطر شرایط همسرم که تصادف کرده و خونه نشین هست. همه داد و بیداد تو خونه ست. روی بچم اثر گذاشته.از یکی پرسیدم بهم گفت پیش کاردرمانگر برم.
اگه بچها راه حلی دادن منم لایک کن
والا منم همینم 😂
لاک تلخ بزن شاید بدش اومد نخورد
پسر من که لاک تلخ میزنم براش بازم میخوره
عزیزم حتما ببرش پزشک اگه اینکار رو انجام بده براش عادت میشه ب نظرم لاگ تلخ بزن ب ناخن هاش بگو دیدی خوردی تلخ شده ناخن منو ببین نمیخورم تلخ نیست نخور تا خوب بشه تو خواب براش بزن وقتی نخورد پاک کن بشور بگو دیدی تلخ نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.