اب دور جنین زیاد باشه چی میشه؟ سونو رفتم ۲۰بود چی باعث شده ک زیاد شده

۶ پاسخ

منم پسرمو بارداربودم ۳۱ شده بود با مال شما یعتی ۳۱۰ ازمایش چکاب کانل دادم قند ابناهم نداشتم یه مدت شیرینی نخوردم ابم خبلی کم میخوردم هر هفته سنو میرفتم خودش کم کم آومد پایین ۳۶ هفته ۱۶ شده بود

وقتی بالا باشه میگن قند رو کم کن و شیرینی جات نخور
وقتی پایین باشه میگن نمک رو قطع کن

مال من ۸۵ میگن کمه

قند خون داری احتمالا

بعضی وقتا قند باعثش میشه
قندت نرماله؟
سعی کن شیرینی های مصنوعی کمتر استفاده کنی

واسه من ۱۰۴‌ مبگه‌ کمه
دارم دیونه میشم

سوال های مرتبط

مامان دوتا دسته گل🌺 مامان دوتا دسته گل🌺 ۱۱ ماهگی
مامان زینب سادات💚 مامان زینب سادات💚 روزهای ابتدایی تولد