منم پسرمو بارداربودم ۳۱ شده بود با مال شما یعتی ۳۱۰ ازمایش چکاب کانل دادم قند ابناهم نداشتم یه مدت شیرینی نخوردم ابم خبلی کم میخوردم هر هفته سنو میرفتم خودش کم کم آومد پایین ۳۶ هفته ۱۶ شده بود
وقتی بالا باشه میگن قند رو کم کن و شیرینی جات نخور
وقتی پایین باشه میگن نمک رو قطع کن
مال من ۸۵ میگن کمه
قند خون داری احتمالا
بعضی وقتا قند باعثش میشه
قندت نرماله؟
سعی کن شیرینی های مصنوعی کمتر استفاده کنی
واسه من ۱۰۴ مبگه کمه
دارم دیونه میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.