خانوما سونو رشد منو می‌بینید دکتر گفته جنین درشته نگران شدم

تصویر
۹ پاسخ

منم ۳۰ هفته رفتم دو هفته جلو بود

دقیقا کی رفتی و چند هفته بود

امان از این سونو ها و استرس هایی که میدن
ان شاء الله که چیزی نیست

من ۳۰ هفته ۱۸۰۰ بود . دکتر فقط گفت وزنش خوبه . ماشاالله خوب رشد کرده

چیزی نیست گلم مال من درشته نگران نباش

گفتش که ژنتیکیه درشت یا ریز بودن بچه

نگرانی نداره عزیزم منم سونوی رشد رفتم دکتر گفت جنین درشته

نه خوبه
ماشاالله تپل هه منظورش

عزیزم وزنش دو هفته جلوه چیزی نیست برا منم همینطور بود

سوال های مرتبط

مامان هاکــان💙🫧 مامان هاکــان💙🫧 هفته سی‌وهشتم بارداری