مامانا لطفا سونو رشد نی نی منو میبینید بگید خوبه یا ن؟؟؟؟؟

تصویر
۷ پاسخ

عالیه

وزنش نمیدونم خوبه یا نه ولی خودم ۳۰ هفته دقیق سونو رشد دادم سر پسرم ۲ کیلو ۱۰۰ گرم بود

عزیزم دقیق چند هفته رفتی؟

آره عزیزم وزنش خوبه

خوبه ماشالله من ۲۹ هفته ۳ روز ۱۱۵۰ بود

خیلی خوبه عزیزم همه چیش خوبه

بنظرمن که خوبه
😉

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهان😍 مامان آقا ماهان😍 روزهای ابتدایی تولد
مامان نیلا 🫶 لیانا مامان نیلا 🫶 لیانا روزهای ابتدایی تولد