مامانا وزن نی نی تو سونو رشد ۲۹ هفته ۱۳۲۰ بود خوبه؟؟؟؟

۷ پاسخ

خوبهه

اره عالیه
من ۲۹ هفته و ۶ روز رفتم ۱۵۰۰ بود

اینم به دردت میخوره

تصویر

عالیه

منم ۲۹ و ۴ رفتم ۱۳۳۰ بود

اره خوبه

آره خیلی

سوال های مرتبط